Leveringsbetingelser

Minimum bestilling 10 kuverter

Sådan leveres maden
Varme retter leveres i varmekasser. Stege skal opskæres og anrettes. Fade til varme ting medfølger ikke. Kolde retter leveres færdiganrettede i stål- eller glasskåle og på stålfade – dog vil det i visse tilfælde være uhensigtsmæssigt at færdiganrette alt, der må i disse tilfælde beregnes tid til anretning. Sauce, supper, stuvninger og varme dressinger skal man selv varme.

Bestilling
Bestilling af ”mad ud af huset” senest 5 hverdage før levering (bestil altid i god tid, da vi har begrænset kapacitet).

Betaling
Foretages ved afhentning. Der kan betales med dankort eller kontanter.
Ved levering kan faktura fremsendes, men kun ved forudgående aftale herom. Betalingsbetingelserne er i så fald 5 dage netto kontant.

Ved tilsendt faktura skal der afregnes via netbanksindbetaling

Returnering af service
Fade, skåle og varmekasser tilbage leveres i rengjort stand første efterfølgende dag, dog er søndag og mandag lukket for tilbagelevering. Ikke opvasket service belastes med 25 kr. pr. kuvert. Al emballage opvaskes.

Ituslået service
Service, som ødelægges af gæst/værtskabet erstattes til gældende listepriser fra storkøkkenleverandøren Bent Brandt +10%, dokumentation herfor kan rekvireres. Vær særligt opmærksom på, hvordan tingene pakkes ved returnering og husk at passe godt på varmekasserne, da de er meget bekostelige.

Levering/afhentning
Vi leverer maden mod betaling inden for:
* Silkeborg, Them & Ry for 150,- (Silkeborg by, Nord, syd, øst & vest samt industri)
* Opland: 200,- (Grauballe, Skægkær, Sejling, Serup, Funder-Kirkeby, Gjessø, Gjern, Sorring, Voel, Resenbro)
* Levering uden for Silkeborg og opland kun efter aftale.
OBS: VED LEVERING SKAL VÆRTEN STILLE MED EN MAND PR. BESTILTE 10 KUVERTER TIL HJÆLP MED INDBÆRING!

Afhentning af ”mad ud af huset” sker på Knudhule Badehotel, Randersvej 88, 8680 Ry.
Medbring bil med rigeligt plads samt et gammelt tæppe eller voksdug til beskyttelse af mad og bil.
Transport fra restaurant til bestemmelsessted skal ske direkte.

Afbestillingsbetingelser
For arrangementer fra 1-19 kuverter:
Evt. afbestilling af selskab skal ske senest 6 dage før den bestilte dato.
Ved afbestilling senere end 5 dage før den bestilte dato for afholdelse af arrangement betales der 85% af kuvertprisen gange det bestilte antal (de afbestilte kuverter leveres ikke).
Ved afbestilling senere end 48 timer før dato for afholdelse af arrangementet betales alle kuverter fuld pris. (I dette tilfælde leveres kuverterne i henhold til aftale, hvis dette er ønskeligt).
(Fra den 5. dag inden afholdelse af det bestilte arrangement indtil 48 timer før arrangementet kan antallet reduceres med op til 10%, dog ikke under minimums-antallene for den bestilte buffet/menu).
Husk! At reservationer, som er gjort pr. telefon, er lige så bindende som skriftlige reservationer.

For arrangementer over 20 kuverter:
Evt. afbestilling af selskabsreservationen skal se senest 4 uger før dato for afholdelse af selskab!
Ved afbestilling senere end 4 uger før datoen for arrangementet betales et afbestillingsgebyr svarende til 75,- pr. kuvert (betales kun, hvis det ikke lader sig gøre at gensælge den ledige kapacitet).
Ved afbestilling senere end 5 dage før dato for afholdelse af arrangement betales der 85% af kuvertprisen gange det bestilte antal (de afbestilte kuverter leveres ikke).
Ved afbestilling senere end 48 timer før dato for afholdelse af arrangementet betales alle kuverter fuld pris. (I dette tilfælde leveres kuverterne i henhold til aftale, hvis dette er ønskeligt).

(Fra den 5. dag inden afholdelse af det bestilte arrangement indtil 48 timer før arrangementet kan antallet reduceres med op til 10%, dog ikke under minimums-antallene for den bestilte buffet/menu).

Husk! At reservationer, som er gjort pr. telefon, er lige så bindende som skriftlige reservationer.

Gældende fra 01-01-2016 og erstatter alle tidligere.